ipek332 Arkadaşlar ikizlerim için Puset almayı düşünüyorum satmayı düşünen varsa görselle birlikte fiyatını da yazarsa sevinirim ☺️
Kuzeynepp ipek332 bnde bir adet var resmini atım size. Şimdilik resmde bunu buldum emzirdiğim için kalkamadım sonra detaylı atabilriim.
mother-of-money ipek332 ben de puset ve Ana kucağı var . Kullanılmadı pusetim. Fiyatta yardımcı olurum
Lina2007 ipek332 bende 1 tane var 250 vereyim sadece içinde ki ped yok uygun mudur hastaneden çıkarken kaybettim