Merhabalar ayağımın altında nasır çıktı yani sağlık ocağındaki doktor nasır dedi duoderm adında oje gibi bi ilaç verdi iki haftadan fazla oldu kullanıyorum ama hiç bi ilerleme veya değişiklik yok. Doğal yollarla veya iyi bi ilaçla kullanıpta geçiren var mı 💐