Kızım 19,5 aylık allerjik bebek formül mama içiyordu kestik artık doktor kestirdi zaten raporlu mama . Neyse gece açlıktan uyanıyor çocuk ne vereceğimi şaşırdım gecenin 4 ünde kalkıp yemek yapıp yediriyorum ikidir ne yapabilirim nasıl bir yol izleyebilirim tecrübeli anneler