Kızlar gebeliğimin üzerinden 10 ay geçti her ay iki üç gün gecikmeler olsa da adet olurdum fakat bu ay üstünden 2 hafta gibi bir süre geçti . Lekelenmem olmuştu ped taktım devamı gelmedi gebelik ihtimaline karşı testte yaptım negatif çıktı . Geçen ay iki farklı antibiyotik kullandim etkiler mi , bir bilginiz var mı acaba ?