annebirkadin 1 haftalık bebeğim var. Memeyi çok istiyor ama emerken süt gelmediği için sinirleniyor. Sadece sağdığımda süt çıkıyor. Ben emzirmek istiyorum nasıl tutturuyorsunuz memeyi ağzına yapamıyorum ben galiba
Ardenaden annebirkadin emer emer pes etme emme refleksleri gelismedgi cenelerri cabuk yorukdgi icn tutar birakir surekli sen siringsyla fln ver ac klmasn sagip ama.hepte memeyi teklif et
mrvyhya annebirkadin ilk başlarda bnde çok zorlandık yapamayacağım sandım zorladim sakın birakma uç yoksa tutamiyordur ucu cikarmaya çalış biberonla verme 6. Aya gelince bebeğim sinirlenmeye başladı az süt geliyor biberondan çok gelince emmemeye başladı birde süt çoğaltan şeyler için yiyin en önemlisi su demisti hemşire bana bebbegim çok olduğunda sinirlensede emiyor seninki daha anlamaz her türlü emer
minnoskonunannesi annebirkadin sağım yaptığınızda süt çıkıyorsa sütünüz vardır ve bebek sağım makinelerinden daha çok çeker unutmayın göğüs ucunuz mu yok belki o yüzden sinirleniyor olabilir varsa da farklı pozisyonlarda ayakta vs emzirmeyi deneyin
minnoskonunannesi annebirkadin memeyi alttan ve üstten ç şeklinde tutarak ağzına sokun ve bebek size tam dönük olsun yani göbeği sizin göbeğinize değsin emzirme yastığı kullanabilirsiniz
emirasafyrgnc Biraz sütünü sağıp şırıngaya çek , memeyi ağzına almak için uğraşırken şırıngadan verin memeden geliyor gibi hissedip direk emmeye çalışıyor.