edaninannesii Benim de 3 yaşında oğlum var yeni birakti sallanmayı. Zor oldu, çok anlattım, her fırsatta şansını denedi ve reddettim masal anlattım rutin filan oluşturdum. Birkaç gün istedigi olmayınca ağladı ve beni yıldırmaya çalıştı ama ben istifimi bozmadım yine aynı şefkatle yaklaştım sakinleştirdim. Her gün aynı saatte yatırmak ve artık uyuyoruz demek önemli, rutin bu işin püf noktası. Ve asla bağırmayın yoksa süreç uzuyor ve çocukta travma yaraniyor