glshgns Arkadaşlar bebeğim 4:30 aylık bugün Puset’ten düştü yüzüstü yüzü yere kapaklandı.dışarı çıkarken sadece kızardı ama endişelendim böyle bir durum yaşayan arkadaş var mı
Tombikdonerartikcokpahali glshgns çok küçük daha 🥺 mesafe ne kadardı? Acile götürün içinizde kalmasın her ihtimale karşı herhangi bir kusma gözlerde kayma gibi belirtiler oldu mu ?
Vera094 glshgns bence kesnlkle doktora götürün ya burda kötü bi haber okumuştum aklmdan çıkmaz :( saat kaçta düştü hareketlerinde bi anormallk varmı kusma baygınlk gibi
Themom_ glshgns Acile götürün ne olur ne olmaz kusma, bayılma gibi bi belirti beklemeden götürün. Hem küçük hem de yüz üstü düşmüş.
yavrukusunannesi glshgns evet ya hiçbişey yoksa bile bu stres sizi yiyip bitirir bi gidin doktor baksın rahatlarsınız
glshgns Tombikdonerartikcokpahali yok o tarz belirtiler olmadı. İki saat uyutmadım. Eşim elinde taşıyordu arabaya binmek üzereydik. Kulbu çıkmış düşmesin diye biraz daha yere eğdim dedi ama görmedim. Gördüğüm çocuk yerdeydi.
QueenMommm glshgns aynısı evde olmuştu pusetten düştü yüz üstü pusette üstüne kapanmıştı bi sorun olmadı çok şükür
Rabiaca Bende iyi aylıkken düşürmüştüm kemeri bağlı değild içinden kaydı . Tomografi çekildi kanama var dendi iki gün müşahade altında kaldık bir sıkıntı olmadı
glshgns Rabiaca çok mu yüksekti ben hastaye gitmedim yüz üstü düştü diye içime sıkıntı çöktü gitsemiydim