Alerjikrinit ay evet bende öğretmenim müdürle kavga ettim bu yüzden. İki saat yol gidiyordum. İzin öyle bir şey değil dedi. Ben 9 da gidip 12 de çıktım. Evde saat 2 de oldum. Ama kullandım iznimi . Beni ne kadar ağlattı müdür. Zaten yeni ayrılmışım bebeğimden. Ağlaya ağlaya gidip ağlaya ağlaya eve geldim. Koşa koşa geliyordum emzircem diye o kadar zordu ki. İkinci oldu şimdi izne ayrıldım çalışmadım ilkinde mecburdum