Bayram için izine memlekete geldik bebeğim 10 aylık umarım salgın gıbı değildir yarın hemen hastaneye götüreceğim ama siz annelere sormam istediğim bu durumlarda hangi ilaçtan memnun kaldınız yada neler yaptınız öksürük korkuyorum hemen geçen birsey değil hava makinesi yanıma almıştım doktor gerek görürse vereceğim soğan ve karanfil koydum odasına inşallah yarın iyi bir doktora denk geliriz Allahım hastalara şifa versin