Kızlar Oğlum Çok Mızmızdı 2.ay aşısından birgün sonra ateşlendi söke aiyi oldu diğer gün tekrar aniden ateşlendi inlemehe başladı ııhh aahhh diye 8 saat uykuya direndi en son dayanamadım götürdüm kan aldılar sonuç çıktılı gibi yoğun bakıma aldılar crp si yüksekmiş Birgün sonra azaldığını söylediler işlemesinin geçtiğini falan bugün tekrardan yükseldiğini söylediler başka tedaviye geçtiklerini oğlum 2,5 aylık 4,250 kg