eda-aybars Bebeğim mayısta 2 yaşında ama doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyoruz gece asla doğru düzgün uyumuyor devamlı uyanıyor ve ağlıyor nolur birisi bi çözüm önerisi sunsun 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Elisarli eda-aybars benim bebeğimde öyle yaaaa 19 aylık doğduğundan beri uyku sorunu var valla yaşlandım resmen
omurbebek12 eda-aybars bende tam bunun için girdim sayfaya senin yazına denk geldim. Benim kızım 2 yaş 3 aylık her gece ağlayarak uyanıyor asla bizsiz uyumuyor. Şu an uyandı ağlıyor
Glcntna omurbebek12 aynı sorunu yaşadık bizde önceden yoktu bir süreç gece ağlaması 1 hafta sürdü . Rüya görmelere başladığından bu dönemde korkuyorlar uyumak istemiyorlar. Sürekli yanında olun uyanınca ilk sizi görsün 1hafta ile 2 ay sürüyormuş
Kizimcimmm1 eda-aybars benim resmen bu sayfadaki amacım konum ilgi alanım bu ya .. 16 aylık hala yok uykusu 3 aylık bebek gibi uyanır oturur uyumaz yada bilmrmkaç kere kalkar ..
omurbebek12 Glcntna benim doğduğu günden beridir böyle. İki yıl bitti aralıksız uyuduğu bir gece bile yok. Ve ya benimle ya da eşimle uyuyor