Gamszbaykus37 Bibebek_ canım o ilk gunlerde vardi aslında sen deyince baktım da şimdi yok acaba yine karbonatla ya da tuzlu suyla yikasam etki eder mi?
Bibebek_ Gamszbaykus37 eder kuzum göğsünü sık sık temizle enfeksiyon olmasın. Bide bebek memeni yanlış tutuyordur. Ya da sen kendin rahat oturmadan emzirmeye geçiyorsundur o yüzden anne bebek konforu bozuluyor göğüs acısı ve yaralar oluşuyor
Gamszbaykus37 tubyya canım kahverengi bolgeyi aliyor cok az bir kısmı gözüküyor doğru olduğunu düşünüyorum aslında ama yine de birkaç video bakayım
Gamszbaykus37 Merve800 süt aktığı için takıyorum ped biraz bırakayım o zaman gümüş kapak aldım şimdi onu deneyeceğim son çare
iremco Gamszbaykus37 Doğru şekilde emzirmek çok önemli memenin ucunu değil kahverengi bölgenin yarısına kadar ağzına almalı Olabildiğince memeyi ağzına sokmaya çalışın
iremco Gamszbaykus37 gümüş kapak kullanabilirsiniz .34 günlük olduk ben hiç çıkarmadım mucizevi bir şey.Bir kaç kez takmadım meme ucum hemen acımaya başladı eziyet gibiydi geri gümüş kapakları takmaya başlayınca kendime geldim
Gamszbaykus37 iremco ben de aldim dünden beri takiyorim ne zaman etki eder bilmiyorum ama inşallah o ise yarar çünkü 28 gün oldu cidden cekilecek acı degil bazen mama mi başlasam diyorum
Gul-42 Gamszbaykus37 ınsalah hemen faydasını gorursun buraya yaz olur mu emzırırken cıkar sadece meme ucun yoksa kucukse sırıngayla çek bıraz yarası gecsın oyle yaptım sırıngayla cektım oglumun agzına verdım bu donguyu 1 ay yaptım sonra cıktı ucu tabı kocaman degıl ama oglumun alacagı kadar yeterlıydı
Gamszbaykus37 Ddm4448 kahverengi yeri alsın ağzına demişti ebe öyle yapmaya çalışıyorum ama az bir yer gözüküyor o kahverengi bölgenin
Gamszbaykus37 Ardenaden canım oyle yapmaya çalışıyorum kahverengi bölgenin cok az bir kısmı gözüküyor meme ucum biraz büyük hepsini alamıyor ağzına @Usnac4559
cigdem_goktug Gamszbaykus37 ben lansinoh kullandım yumuşatıyordu ama acısını hassasiyetini geçirmiyordu , 2 3. Ayda geçti tam anlamıyla diyebilirim
kpkpkp sut incisi diye bişey varmış.bende yeni öğrendim .sıcak suyla duşta masaj yapıp,sıkmıstim ucunu .bide incia krem kullanıyorum