pasaminannesi06
Hanımlar oglum 19 Temmuz doğumlu iki defa adet oldum dağa da olmadım sezeraynsan snra bu düzensizlik normal ki kasiklarim agriyir akıntım cok fazla olacak gibi ama olmadı eşimde korunuyorum Emin’im dedi bende Emin’im ama krktum yaa suan 5 gun gecikme var
pasaminannesi06
Ay resmen korkuyorum yaa
babygirlandmom
Dogumdan sonra edette düzensizlkller cok normal fakat Anladigım kadariyla geri cekilme yöntemi ile korunuyosunuz bu yontem tam korunma saglamiyo esiniz bosalmayi iceri yapmasa da zevk suyunun icinde bile spermler bulunabiliyomus ve buda hamile kalmaya yetiyomus test yapip emin olduktan sonra baska bi korunma yöntemi secmenizi tavsiye ederim😊
pasaminannesi06
Hayir prezervatif ve geri çekilme iki şekilde ve yumurtlama döneminde birlikte olmuyoruz