hgygthmz bol su için daha fazla emzirin, mamayı kaç ml veriyorsunuz yazar mısınız? Ve kaç defa veriyorsunuz? Benim kızımda 4 aylık anne sütü ve mama yeterli geliyor gayet. 4. Ayda ek gıda intihar gibidir bebeğiniz için yapmayın hele ki cici bebe çok yanlış. Ek gıda için çok erken. Buradaki yazdıklarınızı doktora sormadan kafanıza göre verdiniz sanırım.