iremmnisa seni en iyi ben anlarım. Ben kilo alsın derdinde de değilim, yesin ama almasa da olur.
Açlıktan uyuyamıyor hatta karnim ac diyor ama asla yemiyor. Ona soruyorum ne yersin diye ,seçenek sunuyorum hatta yemek yiyen iştahlı çocuk videoları izletiyorum yok olmuyor. Kullanmadığım takviye ,ilaç,vitamin kalmadı olmayınca olmuyor. Üstelik o yemeyince bende yiyemiyorum baya kilo verdim.onun kilosu da en son 9 buçuktu 😥 4 yaşına girecek