happymami süt ve süt ürünleri,dana eti ,içerisinde süt ürünleri olan paketli gıda çikolata dışarıda yediklerine çok dikkat edip tüketmeyeceksin.4aydır diyet yapıyorum bugün yoğurt yedim doktor kararıyla merakla bekliyorum..Suç senin değil ama bu ürünleri bundan sonra yersen suç senindir.Bagırsakdan atması için bir kaç gün daha gelebilir.Alerji doktoruna götürüp tedavi sürecine girilmesi gerekiyor.Başlarda zor ama alışıyorsun mecburen kan testi yaptırın çok geçmiş olsun