kaderroza Kızlar sağlık ocağının verdiği d vitamini.beblekleri.hzursz oln varmı veriyordm ama bebeğim çok huzursuzdu bnde iki üç gündr vermiyorm şuan düzleme var ve bebeğim kendinin çok sıkıyordu sizde boylemisnz zararı varmıdırki.o damlanin