kaderroza Kızlar sağlık ocağının verdiği d vitamini.beblekleri.hzursz oln varmı veriyordm ama bebeğim çok huzursuzdu bnde iki üç gündr vermiyorm şuan düzleme var ve bebeğim kendinin çok sıkıyordu sizde boylemisnz zararı varmıdırki.o damlanin
3kedili2bebekli kaderroza o damla yerine başka damla alın kullanmamanin zararı var temiz içerikli bir damla alın ben decatab öneririm memnunum
zeynepgevil Benim bebeğim sağlık ocağının verdiği hem d vitaminini hemde demir damlasından nefret ediyodu öğürüyodu ocean aldım d vitamini şimdi kendi ağzını açıyor hemde boyu daha iyi uzadı bu ay