Kızlar bebeğim 1 Ay 27 günlük nerdeyse 30 gündür burnu tıkalı sürekli açıyorum izotonikle anlık açılıyor aspiratörle çekiyorum baby vac aldım onuda kullandım yapmadığım bişey kaldımı diye düşünüyorum kalmadı yinede fikri olan varsa yardım çı olabilirmi