Kızım 26 aylık aslında gezmeyi çok sever gezerizfe avm park oyun alanları nerdeyse her gün dışardayız yaşıtlarıyla oynuyor dışarda yabancılara da aslında ağlamıyor ama başka bi eve gittiğimizde susturamıyoruz misafirlikte filan yaşıtı ve ya da bi çocuk olunca ağlamıyor böyle bi durum yaşayan varmi