17aylık, evde büyük ırk köpeğimiz var onunla oynarken düşüyo kalkıyo, bir gün yüzü morarıyo bir gün yüzü çiziliyor,koltuktan düşüyo,normal yürürken düşüyo yani engel olamıyorum asla. Düştüğünde tepki verirsem ağlamaya başkıyor ama görmemiş gibi yapınca ayağa kalkıp devam ediyo oyuna. Çok canı yanıp ağlamadığı sürece müdahale etmiyorum