Sienna makyaj yaptığım için her gün mutlaka çift aşamalı temizlik yapıyorum. 1.gün kimyasal peeling, 2.gün retinol , 3. ve 4.gün hyaluronik asit veya yoğun bir nemlendirici kullanıyorum ben. Bir de her sabah c vitamini uyguluyorum. Asitlerden fayda görebilmek için biraz zaman geçmesi gerekiyor ben 7.ayımdayım inatla kullanmaya devam ediyorum ve yeni yeni etkisini görmeye başladım, herhangi bir sağlık probleminiz yoksa sabırla rutininize devam etmenizi öneriyorum 🙏🏻