naznasel Kızlar kızım 7 ay 7 günlük oturuyor normalde sorun yok 10-15 dakika düşmeden oturuyor ama arada tık düşüyor bu normal demi?
DuruAselEmr naznasel evet gayet normal zaten daha 7 aylikmis biraz daha büyüyünce daha dengeli oturur.Benim bebeğimle 7 aylık gibi oturmaya başladı 9 aylıkken artık hiç düşmeden oturabiliyordu.
Eda6714 naznasel 9 . Aya kadar devrilmesi düşmesi çok normal bol bol mama sandalyesinde falan oturtun 9 aylık olduğun da desteksiz oturması gerekiyor