nbanba benim kızımın 3 ay 10 günlükken başladı 4 buçuk aylıkken bitti ama bize sürekli 30. Dakika uyanmalar kaldı şu an 8,5 aylık uykuları yeni düzelmeye başladı birde emerek uyuduğu için de sık uyanıyordu size tavsiyem uyumayınca gerçekten zorlamayın ben saatlerce odada uğraşıyordum saatlerce uyku uyanıklık penceresini takip Edin o saatlerde götürün uykuya 40 dakika denediniz uyumadı mı bırakın evet çok zor hele ki tek bakıyorsanız ama kendiniz çok yıpranırsınız