Kızlar selam muzdarip olduğum bir konudan bahsedeceğim size ben 26 yaşındayım ve şuan gebelikten kalan 10 kilo fazlam var tamam ama vücudum çok orantısız belim incecik göğüsler küçük ama popo ve basen kocaman o kadar aykırı duruyor ki anlamam 1 gram bile alsam onu popomdan alıyorum böyle kıyafet giymekte çok zor açıkçası sürekli ne giysem popomu kapatacak çok uzun giymem lazım öyle bol giymekle falan olmuyor illa yaz kış uzun hırka giyeceksin ki kapansın kötü görüntü liposucton yağ aldırma düşünüyorum ama özel ücretlerini karşılayamam devlette yaptıraniniz varmı yada üniversite hastanesinde falan