hanmkzm Kızlar nasıl yapıyorsunuz son 5 ay kaldı valla ne yapacağımı şaşırdım gece yarısına kadr ders çalışıp uyuyorum kızımin uyumasını bekliyorum çünkü o saatten sonra da kafam algılamıyor bu gidisatla zor
erenimm00 hanmkzm saban ondan önce kalkıyorum gün içinde uyuduğunda çalışıyorum gece de uyuduktan sonra
hanmkzm erenimm00 saat kaçta uyuyor ve uyaniyorsunuz peki benim kızım gece 12 de uyuor sabah 9 da uyanıyor o uyuyunca çalışıyorum saat 2.30-3 gibi uyuyorum sabah da zaten tüm gün uykusuz şapşal gibi geziyorum
erenimm00 hanmkzm normalde bebeğim 7 8 gibi uyurdu birkaç gündür 9 gibi uyuyor 4.ay atağı yaşıyoruz bu ay çok zorladı beni ama inşallah toparlarız. şuan genel tekrarla birlikte soru çözüyorum gelecek ay full deneme ve soru çözümlerine odaklanmak istiyorum.siz ne durumdasınız