etuerk Miniminim benim oğlum 7 aylık doğdu dolayı hep yan odaya gidiyorum geleceğim elimi yıkamaya gidiyorum geleceğim bez çöpünü atıp hemen geleceğim derim şükür aramızda güvenli bağlanma oluştu hep bekler bu sıralar babası izinde hiç yalnız çıkmadılar şimdilerde babasıyla yürüyüşe çıkarlar ben gelmeyeceğim siz dolaşıp geleceksiniz derim hiç ağlamaz
niluna Miniminim ben bir gün öncesinden söylüyorum şuraya gidicem sen nenenle dedenle vakit geçireceksin diyorum bazen vedalaşarak bazen kaçarak çıkıyorum evden o günki moduna bağlı olarak
delirmeceler Miniminim başından beri vedalaşarak çıkıyorum şuana kadar şükür sıkıntı yaşamadım her cumartesi babaları kv götürür temizlik günüm olduğu için ben öncesinde hep bugün babanızla vakit geçireceksiniz anne evde iş yapıcak diye anlattım
belus Ben bir şey söylemeden çıkınca gelene kadar her odaya bakıyormuş, ben vedalaşarak çıkıyorum arkamdan 5 dk bile ağlamıyormuş eşim hemen dikkatini dağıtıyorum sonra da aramıyor seni diyor, o yüzden vedalaşarak çıkıyorum (14 aylık)
Miniminim belus ya sonrasında dursa soylerim dd ağla ağla kiyamet. Alışır insallah bence de söylenmeli ama
SetenayCo Miniminim Evet. Her bebek gibi o da annesinden ayrılmak istemediği için ağlıyor. Ama geri döneceğinizi bilirse zamanla bu duruma alışır.
GezginPaNDa Miniminim Ben her zaman çıkarken haber verirdim bebek de olsa anlatırdım nereye gittiğimi ve ne zaman geleceğimi
Kuzularinanasi Miniminim tabiki vedalasmalisiniz.gidip geleceginizi ogrenmeli.bikac kez aglar ama sonra alisir.eger kacarsaniz ilerde daha buyuk sknti yasarsiniz.guvensiz baglanma olur