2,5 aylık bir kızım var uyuturken kucağımda dikine uyuyabiliyor. Yatar pozisyonda çok ağlıyor. Yada bebek arabasında, pusette, ana kucağında, koltuğun üstünde vs düz koyulan hiç bir yerde durmuyor. Dışarı çıktığımda bebek arabasına koyuyorum beş dk içinde kucağıma almış oluyorum arabayı boş gezdiriyoruz.