mom_of_two Ben mi bişeyi yalniş yapıyorum anlamadım ,bebek yağ sürüyorum ve temizliyorum ama birkac hafta sonra sarı sarı konaklar oluşuyor tekrar 🤷♀️ ne yapmam gerek artık bilemedim kızımı zor tutuyorum temizlerken artık
12-12-34-76 mom_of_two hindistan cevizi yağı deneyin bi. Bizim de 16 aylık bir türlü gecmeyince hindistan cevizi yağı sürdüm geçti hemen bir kaç tane kalmış bi defa daha yaparsam tamamen biter
Ogretmenannex mom_of_two var olanlar için Arko krem sürün ve duştan sonra bir tarağı ile tarayın . Oluşmaması için eski usul ince dişli tarak kullanın kemik tarak süper olur mesela
Canda mom_of_two saç derisi kuru muhtemelen, şampuanını değiltirebilirsiniz hindistan cevizi yağı sürüp nemlendirebilirsiniz
Mervekarakaya mom_of_two belki çözüm bulmuşsunuzdur ama hala temizleyemediyseniz diye yazmak istedim hindistan cevizi yağı ve bir çay kaşığı kadar karbonatı karıştırıp sürüp yarım saat saçında beklesin erkek tarağı yada krepe tarağı gibi ince bir tarakla tersine tarayın ve duşta durulayin tek seferde geçirdi bizimkini
mom_of_two Mervekarakaya teşekkür ederim deniycem , bugun mustelayin konak şampuanını sipariş ettim bakalim ondanda memnun kalanlar çokmuş