Kızlar oğlum 4 buçuk aylık ve alerjik bir bebek. Geçmeyen konak, egzama, balgam vb. problemlerimiz var ama çok şükür gelişimi iyi ve kakada kan yok. Biz iki farklı çok iyi alerji doktoruna gittik üç farklı çocuk doktoru. Biri düzenli takibinde olduğumuz. Çocuğun genel durumuna bakıp diyet önermediler bana. Sadece anne sütü alıyor bebeğim. Özellikle kendi doktorumuz kakada kan görene kadar diyet yok vücudu alışacak diyor. Alerji doktorları da öyle dedi ama ben gerçekten her gün mahvoluyorum oğlumdaki bu döküntüleri vs gördükçe. Sürekli krem sürüyoruz çok yorucu ve üzücü bir süreç. Acaba kendi irademle diyet mi yapsam neye alerjisi olduğu da belli değil ama muhtemelen süt alerjisi diyorlar. 6 aydan önce net çıkmıyormuş önermiyorlar. Bugün bir de bayram ya çok bilmiş bir akraba sinirimi bozdu bu konuda. Siz ne diyorsunuz ne yapmalıyım sizce çok moralim bozuk😢