Kızlar ya oğlumu anneme bırakmıştım lavaboya gittim o esnada, annem de oğlumu yere bırakmış emekleme gayretinde bulunsun diye. Ama oğlumun kötü bir huyu var mesela yatak odasında da yüz üstü bıraktım mı kafasını hızlıca yatağa çarpıyor hızlıca ve tekrar tekrar yapıp gülüyor eğleniyor kendince. Yatağın üstünde yaptığı için de haliyle canı acımıyor ama annem direkt halının üstüne bırakmış oğlum da yüzünü hızlıca halıya vurmuş, tabi ki burnunu çarpmış hızlıca. Bende ağlama sesi gelince lavabodan fırladım oğlum 5-10 dakika boyunca ağladı sonra sustu, burnunu falan elledim kontrol ettim sık sık ama ağlamıyor. Burnunu kırmış olabilir mi diye düşünüyorum ama öyle olsa dokunduğumda ağlardı diye düşünüyorum bir de herhangi bir şişme vs olmadı burnunda.. oğlum 7 ay 20 günlük bu arada. off anne olmak gerçekten kolay değil, çok stres oldum😞