Bayram sabahı ateşle uyandık. 37,5 ile başladı 39 oldu acile götürdüm kulak ve boğaz temiz idrar da biraz enfeksyon çıktı antibiyotik başlandı eve geldik 1 saat sonra ishal başladı.
Enfeksiyonda ishal olmaz diye biliyorum bilgisi olan varmiiii yanlış tedavi mi kullanıyorum ne yapiyorum bilemiyorum