Kızlar 6 ay 21 günlük bebeğim var mama ile besleniyor tadım falan derken ek gıdaya tam anlamıyla başladık. Sağlık ocağında kilosuna baktılar 9 kiloyu geçiyor kilo çok fazla mamayı azalt ek gıdaya ağırlık ver dediler ama bir türlü düzene sokamadım. Mesele dün irmikli meyveli gece maması yaptım hepsini yedi ama mamayı içene kadar ağladı uyumadı sizce ne yapmalıyım ?