Damlabaran Arkadaşlar elektrikli burun aspiratörü almak istiyorum hangisini önerirsiniz 16 aylık oğlum Çekim gücü iyi olsun
bebeimhosgeldin Damlabaran direk süpürgeye takılanlardan kullanıyoruz 8.5 aylık oğlum çok memnunuz güzel boşaltıyor hastalık hiç boğazlarına inmiyor balgam olarak
Tombikdonerartikcokpahali Baby wak kullanıyorum ben süpürgeye takılan yazım hatası olabilir öyle birşeydi ismi 😂
kubokub Tombikdonerartikcokpahali çok sert mi çekiyor çekimi nasıl kararsız kaldım pilli mi alsam süpürgeye takılandan mı
Tombikdonerartikcokpahali kubokub hayır tabii ki çekimi süpürge gibi değil çok rahat. Pilli de değil 😂 bildiğiniz otri bebe gibi birşeyi aparat ile süpürgeye takıyorsunuz ve süpürgeyi başlatıyorsunuz
Ayse5100 Damlabaran kesinlikle baby vac alın ben çok çok memnunum bebeğiniz de çok rahat eder acı ağrı olmadan iki dk da tertemiz