Arkadaşlar evimi kiraya vereceğim ailemin oturduğu evdi kendileri vefat etti boş duruyodu kiraya verelim dedik ama uzun süredir boya yapılmamış, kiracı geliyor tutmak istiyor ama boya konusunda anlaşamıyoruz. Kiracılar boyatıp kiradan düşmek istiyo eşimde hayır diyor . Bana kalsa yarı yarıya düşeceğim de. Bir türlü orta yolu bulamadım sormak istedim .