Ya kızlar çıldırmama ramak kaldı resmen 1,5 saat boyunca kucağımda yerine koyduğum gibi uyanıyor ağlıyor kucağıma geri alınca yatıyor omzuma sinir oldum belim ayrı sabrım ayrı yani en son dedim başlarım uykusuna diye aldım salona geldim ve bu ilk değil kaç zamandır böyle sabrediyorum ama gerçekten sabır taşı çatlar ne yapıcam böyle atak mı huy mu ne bu ya 😩😩😩