Ya benimde tam dikişin altinda nokta kadar bi siyahlık var sanırım ip. Benimki estetik dikiş bu arada aldirmadim yani dikişi. Ama o azcik ipi cimbizla ceksem grlir yani elime. Bi sey olur diyede elleyemiyorum arada kaşınıyor sadece. Bak ivimekurt düştü şimdi kötü bi sey mi acaba ya ? Ogrenirseniz banada yazar mısınız