İyi bayramlar sevgili anneler . 3 yaşındaki oğlumun ayağının altının sarı olduğunu fark ettim biraz endişelendim . Doktor randevusu aldım ama bayram olduğu için biraz da panik bi insanım sizin fikrinizi almak istedim. Çorabı çıkarıyorum biraz öyle gezince düzeliyor . Ama uzun süre çorap giydiyse çıkarıp bakıyorum sapsarı . Başına gelen var mı acaba ? Karaciğerle ilgili falan mı diye korktum :(