19 olan değer 2 günde 115 e çıktı bebeğim daha 6 aylık antibiyotik iğne verdiler ateş düşürücü bu kadar 2 gündür yapıyoruz veriyoruz ateşi yine 39 kafayı yicem niye yatış falan verilmiyor ben napicam çocuğuma bişi olur mu beyninde hasar kalır mı deliriem artık bebeğim mahvoldu uykusu yok sürekli ağlıyor ama kimse ilaç vermekden başka bişi demiyor üç farkli doktora gittim hepsi özel devlette değil. Yarın son iğnesi ama ateşi şu an yine 38,5 delirmek üzereyim bilen şunu yap söyle olur diyen yazsın nolur nolur