ilknisa Buzluğa koyduğum sütü ısıttım ama pütür pütür oldu bozulmuş gibi Bi kac poset denedim hepsi öyle oldu normal mi sizce bozulmuş mu
ilknisa 3kedili2bebekli evet bir gün öncesinden dolap kısmına koydum eriyince de ılık su ile ısıttım ama süt pürüzsüz olmuyor nasıl anlatsam bilemedim nokta nokta parçacıklar oluyor gibi
3kedili2bebekli ilknisa evet normal onlar sanki kesilmiş gibi oluyor karıştırıp içirin sütünüzün yağı o büyük ihmal