Zme Bir miktar birikim yaptık kızımla kızım 1.5 yqşına girecek küçük yani ileriye yönelik kızıma ne tür bir birirkim yapmam onun işine yarar gelekte 😊 sizler nasıl birikim yapıyorusunuz bebişlerinizle
H-15 Zme ben kızım için bireysel emeklilik yatırıyorum bir de sağlam şirketlerin hisselerinden alıyorum aylık
delirmeceler Zme hiç riske girmem ikizlerime doğdugundan beri altın hesabı açtık ve her ay oraya para atıyoruz onlara verilenlerde takılanlarda o hesapta
Snm1234 Zme bireysel emeklilik hesabı açtık her ay oraya yatırıyoruz kendimiz için de durumumuz müsait oldukça altın veya dolar alıyoruz