etuerk Senas3 7 aylık hiç yastık kullanmadım. İlk 3 ay hemen gazını çıkarıp yatırdım yeri geldi 15 dk uğraştım 3 aydan sonra kendi gaz çıkarmayı öğrendi şimdi gece uykusunda emer uykuya devam eder direk yatırırım
3kedili2bebekli Senas3 gece sırt üstü gündüz bı sağ bı sol yapıyordum da şimdi 5 aylık oldular kendi yönlerini kendi seciyorlar artık 😂