Merhabalar benim kızım da 10 gün önce aynıydı 8aylık şu anda. Bizim üst dişimiz çıkıyordu hep ondan diye düşünmüştük ateşini hiç düşmüyordu sürekli calpol ve dolven veriyordum etkisi geçince tekrar yükseliyordu en son sabaha yakın 39,4 ü görünce dişten kaynaklı olmadgını düşünüp acile gittik özele kan tahlili ve idrar tahlili temiz çıkınca dişten olabilir yada grip başlangıcı olabilir dediler gönderdiler fitil verip. 4gün boyunca nedeyse ateşi vardı daha sonra ateşimiz geçti bu sefer de bacakları hariç bütün vücudunda döküntü oluştu yavrumun sonra tekrar doktora gittik oysa çocuk altıncı hastalık geçirmiş