Kızlar bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak, sadece mamayla besleniyor, 3-4 saatte bir 90 cc ancak içiyor, her defasında 120 cc hazırlıyorum hep artıyor, gece bile içemiyor tamamını, doktor en azından 120 ye tamamla, ay olarak daha fazla içmesi lazım diyor, 5 aylıkken 6800 kilo çıktı, ama bu ay sanırım hiç kilo alamadı, aşırı hareketli uyanıkken, yedikleri de boşa gidiyor. Nasıl iştahını arttırabilirim, denediğiniz bir yöntem var mı, zeytinyağı mamaya katılınca kilo aldırır diyorlar, deneyen var mı bunu