Mirmir_ Yeni kıyafetleri ben hep yıkarım mağaznın tozundan falan 20 dk 30 derecede renkler karışmış çok üzüldüm beyaz tişört mavi olmuş tekrar tek başına çalıştırdım biraz gitti ama hala mavilik var nasıl bembeyaz olur yaa
Mink-hyt Mirmir_ e bebeğin toz leke çıkarısınız bi kaşık dökün üstüne sıcak su bir iki saat bekletip 40-50 derece de yıkayın .oğlumun da 20 derece de yıkamıştım tozu gitsin diye öyle olmuştu hemen geçti böyle
Bayancorek Mirmir_ keşke ayrı yıkasaydınız ben çok fazla para verdiğim giyim ürünlerini ayrı tek tek yıkıyorum her zaman
Esoz1110 Mirmir_ Ben o kadar para versem kıyamaz elimde yıkardım 🤣🤣 şaka bir yana keşke tek yıkasaydınız
Mirmir_ Bayancorek hep böyle yapıyorum ya bişey olmuyor olmaz sandım acaba sahte mi değiştirirler mi diye düşünüyorum