karahann Kullanan varmı ben kullanmıştım 10 gün falan sonra biri kullanma dedi zararlı dedi cok vicdan yaptım ya
birhesap karahann kullanmadım evet zararlıymış lekelere çok iyi geliyormuş ama emzirme bittikten sonra artık 🥹