Dyggg1 benim bebeğimde kucakta uyuyordu 4 aylıktı. Bir gün tak dedi mayıştırdım hemen kendi yatağıma yanıma yatırdım ağladı aldım yatırdım pış pış yaptım bir kaç kere döngü devam etti en son uyudu yatağına yatırdım bir kaç gün böyle yaptım her seferinde süre azaldı sonra mayıştırınca kendi yatağına yatırdım elim hep üstündeydi bir kaç gün de buna alıştı şimdi1 dk mayıştırıp yatağında pış pış yaparak uyuyor