Kuzeynepp Yasemin158 valla hemen hemen iki günde bir içiyorum hatta kardeşim yiğenmde içiodm hemn gaz cıkarıodu dıodu😁
karahann İçiyorum ben kı bebeğim ultra gazlı saldım artık su bile gaz yapıyo olması lazım bu kadar gaza