Merhaba arkadaşlar herkese iyi bayramlar. Kızım 2 ay 17 günlük, bugün dehşet bir gün yaşadık. Ara sıra meme reddi yapıyordu ama ısrar ettiğim zaman emiyordu. Bugün tüm ısrarlarıma rağmen sabah 7den beri sadece 3 kez emzirebildim. O da zorla. Memeyi ağzına vermek bir yana dursun gördüğü anda çığlığı basıyor ve sakinleşmiyor. Sakin olduğu anda teklif ediyorum ama asla emmiyor. Emzik veriyorum onu da bir iki çekip tükürüyor. Nasıl aşıcaz bu problemi bilmiyorum. Doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor, biberon hiç vermedim. Çözüm önerisi olan var mıdır acaba?