Arkadaşlar maalesef uykusu çok kötü
Emerek uykuya geçiyor ve max iki saatte bir emmek için uyanıyor,bazen yarım saat bazen saatte bir… gündüz uykuları da öyle
Günde iki kere yarım saat toplam bir saat uyku yaptığı oluyor😞
Aslında gece uykusu iyiydi ama beşinci ayda kanlı kaka yaptı,aşırı gazı vardı,alerji teşhisi kondu…aynı zamanda altı tane diş çıkardı,yedinci yolda maşallah 🧿 🥹
Geceleri hem gaz hemde dişten çığlıkla uyanıyordu,uyandıkça emzirdim mecburen
Ve kilo alımı da azdı,uyanıkken çok az emiyordu,uykusunda emzirmeye devam ettim iyi beslensin,kilo alsın diye..bana göre yine mecburen🥺
Şuna çıkmazdayım, bu kadar sık emerse dişlerinin erken çürümesine sebep olabilirmiş
Gece beslenmesini bıraktırmam gerekiyor, rüya öğünü şeklinde devamda edebilirim
Ama emmeden uyutamıyorum,çok fena alışkanlığa döndü
Uyku eğitimi vermem gerekiyor biliyorum ama kıyamıyorum. Dün gece denedim,içi geçiyor ama uykuya dalamıyor bir türlü
Kendimi buna nasıl ikna edeceğim,var mı güzel bir fikriniz 🙏